Ce nu (mai) trebuie sa consume copilul tau

    Este foarte important să oferim copiilor o alimentație cât mai naturală și diversificată. Iată câteva dintre produsele pe care ar trebui să nu i le mai cumpărăm:
  1. Orice tip de suc îmbuteliat – indiferent că e acidulat, din fructe sau așa zis ”natural”

Alternativa: fructe proaspete zemoase, consumate întregi – citrice, măr, pară, pepene roșu, rodie, fructe de pădure etc.

  1. Iaurt cu fructe din comerț – chiar dacă e ”bio”

Alternativa: iaurt simplu cu bucățele de fructe și puțină miere sau cu dulceață de casă

  1. Cereale expandate (și fulgi de porumb) – de tip Nesquik, Cheerios, Cini Minis, Lion, Fitness

Alternativa: fulgi de ovăz sau musli integral

  1. Fast-food – burger, hot-dog, aripioare prăjite, cartofi prăjiți, pizza etc.

Alternativa: variante preparate acasă

  1. Carne procesată (mezeluri): parizer, salam, șuncă, bacon, crenvurști, cârnăciori etc.

Alternativa: produse preparate în casă

  1. Chips-uri, snacks-uri, pufuleți, tortilla …

Alternativa: chips-uri făcute în casă la cuptor, fără sare și ulei

  1. Dulciuri – ciocolată, prăjitură, bomboane, biscuiți, înghețată

Alternativa: fructe proaspete sau dulciuri preparate în casă (ATENȚIE la cantitateaa de zahăr)

  1. Ketchup

Alternativa: sos de roșii și ketchup făcut în casă

  1. Conserve – de tip pateu, pește, carne în conserve

Alternativa: mâncare proaspătă preparată în casă

  1. Milkshake-uri din comerț

Alternativa: preparate acasă

  1. Multivitamine fără recomandare medicală!

Pentru mai multe detalii și recomandări pentru copilul tău, te aștept la o consultație!

Unde? În Sibiu, la Aria Clinic

Daca vrei sa încerci rețete noi pentru copilul tău, găsești aici.

Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.