Sos cu fasole roșie – multiple combinații

Un sos în mai multe combinații! Eu am încercat cu bulgur și cu orez, dar cred că la fel de bun ar fi și cu paste integrale sau cuș cuș integral.

Mai jos vei vedea diferențele valorilor nutriționale între cele 2 combinații încercate.

Ingrediente (4 porții):
Pentru o porție:
Mod de preparare:

Fasolea roșie am lăsat-o la hidratat peste noapte, apoi am pus-o la fiert în jur de o oră. Ceapa am tocat-o mărunt și am pus-o într-o tigaie cu jumătate de pahar de apă. Am lăsat-o la foc moderat până s-a evaporat apa și a început să se caramelizeze. Am adăugat sucul de roșii (de casă) și am condimentat cu sare, piper, amestec de legume și chilli. Când a început să dea în clocot am adăugat fasolea roșie și am lăsat să fiarbă cateva minute la foc mic. La final am adăugat 2 linguri ulei de măsline extravirgin pe care l-am încorporat amestecând cu lingura. Se poate presăra pătrunjel proaspăt sau uscat.

Poftă bună!

Valori nutriționale (1 porție):

Simplu: 270 kcal, 15g proteine, 9g lipide, 32.5g carbohidrați

Cu bulgur: 450 kcal, 21.5g proteine, 9.6g lipide, 67g carbohidrați

Cu orez: 440 kcal, 19g proteine, 9g lipide, 70g carbohidrați

Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.